22.03.2008., subota

sused zeno i smreka s koje se vivodina jako dobro vidi

kaj da kažem.....niš....napisat ću......world hold on......moj metabolizam osjeća pomanjkanje alkohola u krvi zbog nedostatnog izlaska u noćni život u kojem pošteno nisam bio pa...hmmm...od početka škole tamo negdje.......

a kaj ćete.....

ide se na neke rođendane samo ako se mora....a mislim da neću ni na to.....nemam živaca.....frendica mi slavi u subotu....99% da neću ić....čestitat ću joj nekom drugom prilikom.

Doma sjedim, gledam filmove, igram menađera, igram ciesaj, slušam tuljane i dejvida getu sa benasijem i tak.....

mama i tata su već počeli zvat psihijatre jer nekaj nije u redu samnom, a nije priznajem....ali nedam se psihijatrima......uglavnom....dok sam živ, svi sretni naughty

Uskrs je pa ima filmova ak niš drugo. Fali mi, fali mi.....kaj mi vali.....aha da....možda malo sreće začinjene sa malom dozom ljubavi......lol...u kojim ja to snovima živim.....naravno da to ne postoji kod mene....

najbolje je kad spavam....onda je sve dobro....il ti se nekaj lijepo dogodi ili ostaneš mrtav pa se probudiš tik pred smrt....

zašto nisam recimo neko djete poznatih ili neki poznati nogometaš ili nešto....ajd imalo bi se para ak niš drugo.....


mislim da je dosta trkeljanja za jednu noć.....uživajte u vikendu/vikendima kad ja već ne želim....

pozz

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3